Ga naar hoofdinhoud

Service op afstand voor Key sorteermachines

Service op afstand

Key Technology introduceert de RemoteMD 2.0 service op afstand voor hun optische sorteermachines. Met RemoteMD kunnen Key-technici veilig verbinding maken met de sorteermachine van een klant voor real time monitoring en technische ondersteuning.

De service op afstand met een 24/7 beschikbaar call center en driemaandelijkse statusrapporten helpt de prestaties van de apparatuur te verbeteren, de machinebeschikbaarheid te verhogen en de onderhoudskosten te verlagen. Key-technici beoordelen de status van hardware en software en identificeren mogelijke verbeteringen van de sorteermachine. Indien nodig faciliteert RemoteMD de levering en installatie van software-updates en patches. Als toch een persoonlijk servicebezoek nodig is, kan een systeemaudit op afstand de oplossing versnellen.

RemoteMD

RemoteMD is beschikbaar als zelfstandige dienst of als onderdeel van uitgebreidere servicepakketten. Klanten die hun Key sorteermachines slechts een paar maanden per jaar gebruiken, kunnen kiezen voor een seizoensgebonden RemoteMD-abonnement dat voor de specifieke periode actief is. Wanneer klanten nieuwe werknemers aan boord halen of de vaardigheden van de huidige operators willen verdiepen, maakt RemoteMD interactieve trainingen op afstand over het sorteersysteem mogelijk.

Sorteermachines

De service op afstand is compatibel met Key’s Veryx, Compass, Oculus, Manta, Optyx en Tegra optische sorteermachines, evenals de ADR en ADR Exos automatische defectverwijderingssystemen. Het kan op nieuwe systemen worden geïnstalleerd en achteraf op apparatuur in het veld worden ingebouwd. Key Technology is onderdeel van Duravant’s Food Sorting and Handling Solutions-groep.

Bedrijfsgegevens Key Technology Belgium

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.